Veel gestelde vragen

1. Waar bevindt zich mijn pakket?
Na het plaatsen van je bestelling duurt het gemiddeld 1-3 werkdagen (ma-vr) om je order te verwerken en 3-7 (ma-vr) werkdagen voordat je bestelling wordt afgeleverd. Als deze termijnen zijn verstreken en je pakket nog niet is aangekomen, neem dan contact op met onze klantenservice.

2. Hoe kan ik betalen? Welke betalingsmogelijkheden zijn er?
Je kunt de betalingsmethode van je voorkeur kiezen en betalen met een creditcard (Visa, Mastercard of American Express), Apple Pay, Google Pay, iDEAL, Bancontact of Maestro. Als je problemen ondervindt tijdens het betalingsproces, neem dan contact met ons op via info@verenzomode.nl

3. Hoe kan ik de voortgang van mijn bestelling volgen?
Je kunt de voortgang van je bestelling volgen met je Track & Trace-nummer dat je via e-mail hebt ontvangen. Voer de Track & Trace in op onze Zending Volgen pagina om de status van je levering te bekijken.

4. Ik ben niet tevreden met mijn pakket.
Bekijk ons Retour en terugbetalingsbeleid voor informatie over het retourneren van je pakket.

Als je nog steeds geen antwoord op je vraag hebt gevonden, neem dan gerust contact met ons op via info@verenzomode.nl

Bedankt voor je interesse in Verenzo Mode